نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
انتقاد شدید از ده لیخت به خاطر تأخیر در توافق با یووه / همه چیز فقط پول نیست!

انتقاد شدید از ده لیخت به خاطر تأخیر در توافق با یووه / همه چیز فقط پول نیست!

انتقادی غیرمنتظره و صریح در میان خروارها تمجید و استقبال از حضور ماتیاس ده‌لیخت در یووه، توسط یکی از بازیکنان تیم قهرمان جام‌جهانی 1998 فرانسه باعث شده تا نکته‌ای قابل تأمل در خصوص این انتقال و موارد مشابه در تحلیل‌های فوتبالی به چشم بیاید.

 

کریستوف دوگاری مهاجم سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه‌های میلان، بارسلونا، مارسی، بوردو و بیرمنگام در گفتگو با Radio Monte Carlo فرانسه با انتقاد از طولانی شدن پروسه مذاکرات ستاره‌های حال حاضر فوتبال جهان با باشگاه‌ها، از روند فرسایشی مذاکره ماتیاس ده‌لیخت با باشگاه یوونتوس انتقاد کرد.

 

 

 

ده‌لیخت عالی است؛ یک مدافع بسیار خوب اما چانه‌زنی بر سر رسیدن به یک عدد را نمی‌توانم درک کنم! 12، 13، 14 و یا حتی 15 میلیون یورو پرداخت سالیانه چه فرقی با هم دارند که قرار است سرنوشت یک مذاکره به آن مرتبط شود؟ مگر نه اینکه در نهایت باعث می‌شود یک ماشین اضافی در پارکینگ داشته باشی یا 50 مترمربع به مساحت خانه‌ات بیافزایی و یا اینکه قایق شخصی بزرگتری برای خود تهیه کنی و یا حساب بانکی‌ات یک یا دو عدد بالاتر رود؟ اگر ملاک اصلی ده‌لیخت و مدیر برنامه‌هایش برای رسیدن تفاهم و پیوستن به یوونتوس حل یک معادله اقتصادی است، ترجیح می‌دهم در خصوص چشم‌انداز این انتقال سکوت کنم در غیر اینصورت دورنمای آن بی‌تردید تأمین کننده طرفین معامله است؛ آینده بازیکن، آینده باشگاه و حتی سود ذی‌نفعان.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: